مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 07:102023-08-16اقتصادي

فارس من| درخواست مردم برای تکمیل راه آهن الیگودرز


تعدادی از اهالی شهرستان الیگودرز با راه اندازی پویشی در فارس من خواستار تکمیل راه آهن الیگودرز به عنوان یک مطالبه چند ساله شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از الیگودرز، شهرستان الیگودرز به لحاظ موقعیت جغرافیایی، ظرفیت گردشگری و وجود معادن متنوع یکی از شهرستان های مهم استان محسوب می شود.

نزدیکی به پایتخت و هم مرزی با استان مرکزی، اصفهان، همدان و خوزستان یکی از ظرفیت های قابل توجه شهرستان الیگودرز است، همه این موارد باعث شده که اتصال الیگودرز به شبکه ریلی کشور به عنوان یک مطالبه مردمی مطرح باشد.

سال 92 کلنگ ساخت راه آهن الیگودرز که بخشی از پروژه راه آهن ازنا_الیگودرز_اصفهان یکی از پروژه های ملی است، بر زمین زده شد، اما متاسفانه با گذشت حدود 10 سال این پروژه تکمیل نشده است.

با وجود توقف پروژه راه آهن الیگودرز تعدادی از مخاطبان فارس پویشی را با عنوان درخواست افتتاح راه آهن الیگودرز پس از دو دهه انتظار در فارس من ثبت کرده اند.

به منظور آگاهی از وضعیت پروژه راه آهن الیگودرز با رییس کارگاه شرکت ویسا، مجری پروژه قطعه پنجم راه آهن ازنا -الیگودرز- اصفهان گفت وگویی انجام داده ایم.

محمد احمدی در گفت وگو با فارس با اشاره به اینکه عملیات اجرایی پروژه راه آهن الیگودرز سال 92 شروع شد، عنوان کرد: متاسفانه از شروع عملیات اجرایی تاکنون چند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| درخواست مردم برای تکمیل راه آهن الیگودرز

فارس من| درخواست مردم برای تکمیل راه آهن الیگودرز